• Send Feedback
  • Handbook
  • Politics
  • Statistics
    • Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Libros y Documentos
    • Search
    •   DSpace Home
    • Libros y Documentos
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsAdvisorsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsAdvisors

    Discover

    Author
    Schwalb, María Matilde (1)
    Subject
    Marketing (1)
    Responsabilidad social de la empresa--Perú (1)
    ... View MoreDate Issued2007 (1)


    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Thumbnail

    Una metodología para medir la opinión del consumidor peruano sobre la responsabilidad social del marketing 

    Schwalb, María Matilde (Universidad del Pacífico. Centro de Investigación, 2007-03)
    Acceso abierto
    Ante la evidencia que está arrojando las investigaciones más recientes, de la importancia que el público le está dando a la responsabilidad social de las empresas, éstas se están percatando de que las funciones tradicionales ...

    Contacto:  repositorio@up.edu.pe


    Todos los derechos reservados.
    Diseñado por Chimera Software