xmlui.ArtifactBrowser.AdvancedSearch.title

Now showing items 1-3 of 3

    • Cumplimiento formal y racionalidad. El impacto de modelos mentales en el desempeño institucional 

      Garibaldi, José Alberto (Universidad del Pacífico. Centro de InvestigaciónPerú, 1999-07)
      This paper is an essay in the economy of ideas. It analyzes how informal institutions affect the enforcement of key market institutions. It argues that legal traditions, political institutions, and administrative arrangements ...
      Acceso abierto
    • Mercadeo social y consumo de micronutrientes en Bolivia: el caso de Vitaldía 

      Cortez, Rafael; Yalonetzky, Gastón (Universidad del Pacífico. Centro de InvestigaciónPerú, 2001-07)
      Social marketing means the designing and implementation of strategies aimed at promoting an idea or supporting a certain consumer behavior with philanthropic purposes. Ultimately, it seeks to fostering a consumer choice ...
      Acceso abierto
    • La transición a la democracia en Bolivia 

      Malloy, James M.; Gamarra, Eduardo (Universidad del Pacífico. Centro de InvestigaciónPerú, 1985-01)
      Los avatares históricos experimentados en la materialización de la democracia representativa en Bolivia asi como la ineficacia y debilidad estructurales de las instituciones que debieran darle sustento constituyen el tema ...
      Acceso abierto